Vind je onze creaties zo leuk? Bestel ze dan geweaun! Bestellen in onze webshop is veilig en wij doen ons best dat je je cadeautje snel in huis hebt.
Hoe bestel ik bij BolleBeaus?
Heb je iets leuks gezien? In een paar stappen heb je jouw bestelling geplaatst:
Als eerste voeg je het artikel toe aan je winkelmandje. Daarna geef je aan waar je de cadeautjes naar toe wilt sturen. Daarna vul je eventueel een ander factuuradres in en tot slot kies je betaalmethode of gebruik een cadeaubon om te betalen.
Al onze prijzen bevatten geen BTW. Dat komt omdat we deelnemen aan de Kleine Ondernemersregeling (KOR). Als zakelijke klant kan je de BTW dus ook niet in mindering brengen.
Is mijn bestelling wel gelukt?
Na je bestelling krijg je een bedanktpagina te zien. Daarop zie je meteen of de bestelling is gelukt 😉 Het kan zijn dat er iets mis is gegaan met je betaling, neem dan even contact met ons op.
Na je bestelling ontvang je ook altijd een e-mail. Deze ontvang je meestal al binnen een paar minuten. Check ook even je spambox als je niets hebt ontvangen. Echt geen mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op. We checken dan zo snel mogelijk of je bestelling is gelukt of niet. En no worries: wij zijn er voor je om je te helpen als het echt niet lukt.
Waar vind ik de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je twee e-mails. De eerste is een bevestiging van je bestelling. heb je gekozen voor het verzenden van je bestelling, dan ontvang je als tweede e-mail een bevestiging van de verzending van je bestelling. Hierin staat wat er naar je onderweg is en in het geval van pakketjes ook een track & trace link. Vanaf dat moment kan je het pakketje zelf via DHL volgen. Kom je de bestelling ophalen dan krijg je een mailtje als je bestelling klaar ligt. Maak dan snel een afspraak om bij ons langs te komen.
Als je bij het bestellen een account aanmaakt dan kan je ook altijd je bestelling volgen via je account-pagina.
Heb je geen bericht ontvangen, neem dan even contact met ons op. We helpen je graag verder.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
We hebben een hele kleine voorraad. De meeste producten worden op bestelling gemaakt. Hierdoor moet je soms even wachten totdat je je cadeautjes in huis hebt. Bij ieder product geven we aan wat de verwachtte productietijd is.
Kan ik mijn bestelling veranderen?
Je hebt al besteld (en betaald), maar je wilt toch iets wijzigen aan je bestelling? Neem dan altijd binnen 24 uur contact met ons op (het liefst zo snel mogelijk).
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Heb je je bedacht en wil je je bestelling toch annuleren? Ach… kan gebeuren. Neem in dit geval altijd contact met ons op.
Let op: als je bestelling al is verzonden, dan betaal je zelf de retourkosten.
Producten die op maat gemaakt zijn (bijv. gepersonaliseerd met een naam) kunnen alleen geannuleerd worden als ze nog niet zijn gemaakt. Zodra een product is bedrukt met een tekst (of beeld) of op een andere manier worden gemaakt volgens jouw specificaties, kan het product niet meer geannuleerd worden.
In de meeste andere gevallen kan je je bestelling kosteloos annuleren.
Is bestellen bij BolleBeaus.nl veilig?
Uhm… ja! Onze website bevat een beveiligingscertificaat (dat zie je aan de https in het adres). We hanteren een sterk wachtwoord-beleid en we monitoren onze website actief en zorgen er voor dat ie zo veilig als mogelijk blijft. In onze privacyverklaring lees je hoe wij omgaan met je persoonsgegevens.
En heb je je twijfels? Neem dan even contact met ons op. We kijken dan eerst even wat we precies voor jou kunnen doen zodat je zeker weet dat jouw cadeautje helemaal perfect gaat worden.
Ik woon niet in Nederland. Kan ik toch bestellen?
Woon je in de EU dan kan je gewoon in onze webshop bestellen zolang je kunt betalen met iDEAL of betaald bij het afhalen van je bestelling.
Helaas kunnen we je bestelling alleen verzenden naar een adres in Nederland. Je mag je bestelling ook komen ophalen in Tilburg in het mooie zuiden van Nederland.