Veel van onze cadeaus worden “gepersonaliseerd”. Oftewel: ze worden helemaal speciaal voor jou op maat gemaakt. Dat vinden wij namelijk het aller-aller-allerleukst! Jij toch ook?
Wat is een gepersonaliseerd product?
Gepersonaliseerde producten zijn producten die zijn gemaakt volgens jouw specificaties. Oftewel: ze zijn gemaakt volgens jouw unieke opdracht.
Voorbeelden hiervan zijn vlaggetjes met een eigen tekst, sleutelhangers met een naam, een cadeau-tasje met een eigen afbeelding en een kroontje in een speciale stof.
In onze webshop geven we bij ieder product aan of het gepersonaliseerd is (of kan worden) en ook of het product geretourneerd kan worden.
Ik heb me bedacht, kan ik mijn bestelling annuleren?
Is het (gepersonaliseerde) product nog niet voor je gemaakt? Dan kan je de bestelling kosteloos annuleren. Zijn we begonnen aan je bestelling dan moet je in veel gevallen toch het volledige bedrag betalen, ook als je het product niet meer wilt.
Als je bestelling is verzonden kan je ‘m niet meer annuleren. Ook is de 14-dagen bedenktijd niet van toepassing op gepersonaliseerde producten.
Neem daarom altijd zo snel mogelijk contact met ons op als je je bestelling wilt annuleren. Doe dat zeker binnen 24 uur, maar het liefst al eerder (want vaak beginnen we bijna meteen aan je bestelling).
Ik heb een fout gemaakt, kan ik dit nog wijzigen?
Toch liever Sophie dan Sofie? (Groot gelijk!) 😉 Of heb je een andere fout gemaakt tijdens het bestellen? Geef dit dan altijd zo snel mogelijk aan ons door. Doe dit binnen 24 uur, maar het liefst al eerder. Zo voorkom je extra kosten.
Ik wil mijn gepersonaliseerd product toch niet, kan ik het retour sturen?
Het herroepingsrecht (van 14 dagen) is niet van toepassing op gepersonaliseerde producten. Dit staat ook altijd duidelijk bij het product vermeld.
Helaas kan je gepersonaliseerde producten niet retourneren. Je ontvangt dan dus ook geen geld terug als je je hebt bedacht. Dit komt omdat we deze producten redelijkerwijs niet meer kunnen verkopen aan iemand anders.