Iedere bestelling wordt als een cadeautje verzonden. Zo wordt het ontvangen van een BolleBeaus-pakketje ook echt een feestje.
Wat betaal ik voor de verzending?
Afhankelijk van het product en het aantal producten betaal je €3,25 (bijv. sleutelhangers), €5,50 (bijv. vlaggetjes en kronen) of €8 verzendkosten. Tijdens het bestellen worden de verzendkosten automatisch berekend.
Hoe worden kleine producten verzonden?
Kleine producten zoals sleutelhangers worden zo veel als mogelijk verzonden als normale briefpost (PostNL), zonder track & trace.
Voor bestellingen tot 90 gram hanteren we een vast tarief van €3,25.
We verzenden de bestelling, afhankelijk van de producten, in een stevige bubbeltjes-envelop of een kartonnen envelop. Natuurlijk zijn je producten leuk ingepakt.
Hoe worden de meeste producten verzonden?
De meeste producten (bijv. vlaggetjes en kronen) worden verzonden als brievenbuspakketje via DHL. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je per mail een track & trace code zodat je het brievenbuspakketje in de meeste gevallen (het gaat niet altijd goed bij de post) kunt volgen. Je pakketje past door de brievenbus, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.
Voor bestellingen tot 2kg en die door de brievenbus passen betaal je €5,50 verzendkosten.
Hoe worden grotere producten verzonden?
Producten die niet door de brievenbus passen of die pakketjes die zwaarder zijn dan 2kg worden verzonden als pakketpost. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je per mail een track & trace code zodat je het pakket kunt volgen. Je moet thuis zijn om het pakketje in ontvangst te nemen. Meestal wordt het pakket maar 1 keer aangeboden. Ben je niet thuis dan kan de bezorger er voor kiezen om het pakketje af te geven bij een DHL-punt of bij de buren.
Voor bestellingen die als pakket worden verzonden rekenen we €8,00 verzendkosten.
Wanneer wordt mijn product gratis verzonden?
Heb je heel veel besteld? Dat vinden we natuurlijk super tof! Vanaf €75 verzenden we de producten helemaal voor niets-noppes-nada.
De gratis verzending wordt automatisch toegepast zodra je voor minimaal 75 euro hebt besteld en na verrekening van eventuele kortingen.
Kan ik ook een kaartje toevoegen aan mijn bestelling?
Wil je een kaartje toevoegen aan de bestelling? Dat kan al voor €1,50! In je winkelmandje kan je een leuk kaartje uit kiezen. Ook kan je een tekst typen die op het kaartje komt te staan.
Wij schrijven in ons aller-netste-handschrift met een zwarte pen jouw berichtje op het kaartje en doen het kaartje bij de bestelling.
Hoe volg ik een bestelling?
Wordt je bestelling verzonden als (brievenbus)pakket? Dan ontvang je per mail een track & trace code. Deze track & trace code kan je ook altijd terugvinden in je BolleBeaus account op de website.
Helaas beschikken niet alle bezorgers in Nederland over de juiste apparatuur om brievenbuspakketjes te scannen. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om je brievenbuspakketje tot het eind toe te volgen.
Kan ik mijn bestelling ook naar België, Duitsland of een ander land laten verzenden?
Helaas niet. Op dit moment is verzending naar andere landen (binnen of buiten de EU) niet mogelijk.
Nou ja… theoretisch is het wel mogelijk, maar de verzendkosten worden dan zo hoog dat jij er ook niet echt vrolijk van wordt 😉
Woon je in België of Duitsland dan kan je er voor kiezen om je bestelling op een ander adres in Nederland te laten bezorgen of je komt je bestelling ophalen bij ons in het mooie Tilburg.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
De meeste producten worden op bestelling gemaakt. We hebben maar een zeer beperkte voorraad. Bij ieder product geven we de verwachtte productietijd aan. Je bestelling wordt pas verzonden als alle producten gemaakt zijn en je hele bestelling compleet is.
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een mailtje. Daarna is je bestelling meestal binnen 3 werkdagen in huis. Er zijn soms wat uitzonderingen, bijvoorbeeld door feestdagen of extreme drukte bij DHL & PostNL (bijv. rond “Black Friday”).
Over het algemeen zal de bezorging op werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Heb je een bestelling voor een speciale datum nodig en twijfel je? Neem dan altijd even contact met ons op.
Ik wil mijn bestelling op een specifieke datum ontvangen
Helaas kunnen we NOOIT beloven dat jouw cadeautjes op een specifieke datum wordt bezorgd. We zijn hiervoor namelijk altijd afhankelijk van PostNL & DHL.
Wil je er zeker van zijn dat we de bestelling op tijd kunnen verzenden? Neem dan, voordat je bestelt, even contact met ons op.
Ik bestel vandaag, heb ik mijn cadeautjes morgen in huis?
Helaas niet! We zijn een erg klein bedrijfje en bijna alle producten worden met de hand gemaakt. We hebben een kleine voorraad. Bij ieder product geven we de verwachtte productietijd aan. Een next-day-delivery is helaas nooit mogelijk.
Kan ik het cadeautje rechtstreeks naar de ontvanger sturen?
Ja hoor, tijdens het bestelproces kan je aangeven of je het product naar jezelf wilt sturen of naar een ander adres. We stoppen nooit een factuur in het pakketje, dus de ontvanger weet niet meteen wat het cadeautje heeft gekost.
Wie bezorgt mijn bestellingen?
Kleinere bestellingen verzenden we als normale briefpost. Deze worden bezorgt door PostNL.
Grotere bestellingen verzenden we als (brievenbus)pakket met DHL.
Kan ik mijn bestelling ook ergens komen ophalen?
Ja, dat kan maar… Afhalen moet altijd op afspraak. We zijn gevestigd in Tilburg, maar we hebben geen winkel en we zijn ook niet altijd thuis. Neem daarom altijd voordat je gaat bestellen even contact met ons op als je je bestelling wilt komen afhalen. Dan plannen we meteen een moment in zodat je niet voor een gesloten deur staat. Meestal is het afhalen alleen mogelijk op woensdag- en donderdagochtend. Afhalen kan bij ons in Tilburg.
Wat zijn de verwerkingskosten voor het afhalen in Tilburg?
Wil je op afspraak je bestelling komen ophalen bij ons thuis in Tilburg? Dan betaal je voor een bestelling met een bedrag vanaf 10,- niets extra. Voor bestellingen met een lager totaalbedrag, betaal je 1,50 verwerkingskosten.
Wij brengen deze kosten in rekening voor o.a. het verpakken van je bestelling.
Bij retouren van de gehele bestelling ontvang je de verwerkingskosten terug. Bij het retourneren van een gedeelte van de order zal dit niet worden vergoed.
Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?
Het kan (helaas) soms gebeuren dat je je bestelling later ontvangt. Als we weten dat het niet gaat lukken, zullen we dit altijd zo snel mogelijk laten weten via e-mail.
Ben je niet thuis en past het pakket niet door de brievenbus, dan bezorgt DHL je bestelling bij een DHL-punt in de buurt of bij de buren.
Heb je je bestelling nog steeds niet ontvangen, maar had je ‘m al wel verwacht? Neem dan even contact met ons op. Misschien is er iets mis gegaan. We doen dan ons uiterste best om je bestelling alsnog zo snel mogelijk bij je te bezorgen.
De track & trace zegt dat de bestelling is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen.
Zegt de track & trace van DHL dat je bestelling is bezorgd, maar heb je nog steeds niets ontvangen? Check dan eerst even of het pakketje bij de buren is bezorgd. De bezorger hoort dan een briefje in jouw brievenbus te stoppen met het adres waar het pakket is achtergelaten. Is je pakketje daar niet? Neem dan even contact met ons op. We gaan het dan snel voor je uitzoeken.
Ik mis iets in mijn bestelling, wat moet ik doen?
Oeps! Dan zijn we iets vergeten. Ondanks dat we met veel zorg alle bestellingen inpakken, kan er wel eens iets mis gaan. Dat bewijst maar weer eens dat ook wij mensen zijn 😉
Neem even contact met ons op en we zorgen er voor dat het ontbrekende deel zo snel mogelijk jouw kant op komt.